Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

lørdag den 15. oktober 2011

Begyndt vinterklargøring

Jeg har desværre fået slettet de billeder af Dalia bedet, det det stod smukkest :0( men her er et af de første billeder af det :0)

Og efter en nattefrost, så de så triste ud ;0( så det var bare igang med opgravningen....

Og selvfølgelige ville Nulle være med og ja den store gravko blev taget i brug ha ha

Og resultatet er NØGENT!!!

Jeg må sige at jeg er noget forbløffet over hvor store de "små" knolde jeg satte i foråret er blevet, og som Nulle sagde: MOAR der er vildt mange kopatter på den der ha ha (da de blev sat havde de max 4 "patter") så de er virkelig vokset :0))

Og ja en hel kasse med lyserøde (som jeg fik forærende af min svigerfar i foråret) og en fin kasse med de voksende købe knolde ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails