Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 28. oktober 2011

Fy for en grimrian !!!!

Er det nogen der ved hvad dette er for en hidsig en?

Den gemmer sig ca 4 cm under jordoverfladen.. og går seriøst til angreb på det man røre den med(den bider) jeg har valgt at hakke dem over jeg er støt på for de er bare ulækre.....
Jeg har igen gang i et større haveprojekt, jeg vil have fliser hele vejen rundt om min græsplæne og det tager godt nok tid, men det bliver godt når jeg er færdig ;-)


Og ja det er ikke helt det rigtige tidspunkt at gøre det, men jeg kom lige til at prøve at opstammen min lille troldhassel som nu er blevet en del af det nye blomsterbed :0)

1 kommentar:

  1. Næææ sådan en fætter er jeg ikke stødt på.. Men køn er den da ikke....

    Ser ud til at din have bliver rigtig fin !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails