Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 9. oktober 2011

En rigtig bondemand

Dagen idag har stået på hygge ;-) vi kørte ud til min dejlige mor for at hygge, hun havde bagt boller og vi fik hygget, sludret og hængt hendes gardiner op igen da de var tørret ;-) og ja selvfølge skal vi da også i haven, min mor har de vildeste staudte bede og selvom årstiden er kold og våd, så står hendes have bare så fin alligevel ;-) elsker bare "mutti dage"
Og aftenen har vi brugt i selskab med min fætter og kone og ja så havde vi også fundet en ekstra mand med til hende, til de dage hvor min fætter roder bil ha ha

Ja Nulle mente, at han skulle køre brænde ind til mormor for han er jo en rigtig bondemand ;0)


lækker ik ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails