Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 26. oktober 2011

Brændvabler og klatkager..

Sikke et døgn.... Havde som altid en super morgen med nulle igår og han var super glad da jeg hentede ham i børnehaven om eftermiddagen..
;-) Da vi var landet hjemme gik jeg igangsat med aftensmaden for vi går til gymnastik mandag aften, så gym gerne have at maden er så klar som muligt til vi kommer hjem igen.. og nulle har jo været med i køkkenet siden han kunne sidde selv og der er aldrig sket noget, men igår gik det så galt.. han stod på sin skammel og vente sig om imens han slog ud med armene og ramte kogepladen/gryden med risengrøden.... Det var skrækkeligt, han skreg og græd nærmest til han blev lagt i seng... Puha hvor jeg blev ked inden i over ikke at nå at stoppe ham inden det gik galt... Han sad frem til han var træt med sine små nuttede fingeren i kanden ;-(

idag skulle vi så have tøm køleskab med ris og så lavede jeg for første gang klatkager og de blev gode.. ;-) nulle syntes nu nok at jeg var temmelig fjollet, fordi jeg havde "puttet" risengrøden ind i dem hi hi så jo jeg er ved at komme lidt i julehumør ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails