Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 16. december 2011

Elsk mig i nat x-mas og familie julebagedag

Så er det lige om lidt, at det er hold i håndtid... ;0) at min mand og jeg indløser vores julegave til hinanden.. Nemlig billetter til denne fantastiske musical i Tivoli.
Behøver jeg at sige at jeg GLÆDER mig???? Vi var i 2009 til premieren på Elsk mig i nat i Gasværket og det var en total fedt oplevelse... (læs en anden bloggers anmeldelse her) Og jeg kan varmt anbefale jer at kigge på Gasværkets program for næste år, det er rigtig godt ;0)
Inden da skal vi lige til familiebagedag, det bliver bare så hyggeligt, elsker den hygge ;0) og Nulle skal så hjem til super momsen og overnatte.. ;0) Så denne weekend kan kun blive fantastisk...
Rigtig god weekend 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails