Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 25. december 2011

En fantastisk juleaften

I år var det min super mutti's tur til at holde jul med os ;0) Og det er bare så skønt at hygge jul hos hende, Nulle og jeg pyntede træet ;0)

Skulle jeg hænge det pynt et andet sted på træet mon?????

Og gaverne skal jo ligges under træet ;0)

Og ja leges var der også tid til ;0)

 Min dejlige mand og Nullemand ;0)

Mig og Nullemanden hi hi

Og endelige færdig med alt den lækre mad, blev det tid til gaverne og det var længe ventet :0)
Nulle delte selvfølgelig gaver ud og griner var det, for han kan jo genkende bogstaver og når der stod hans, blev han helt vildt fjantet.... ;0)

Fjante Nulle har åbnet den første gave som var en af dem han har ønsket sig allermest ;0) behøver jeg at sige at han blev glad???

Mega sejt var det eneste han kunne sige ;0)

Og efter lidt flere af de ønsket gaver, kunne han simpelthen ikke få hænderne ned hi hi

 Og da der ikke var flere gaver under træet, så var det lege/hyggetid igen og gud hvor er det bare fantastisk at side og nyde, Nulle's glæde var sine julegaver ;0)

Og her dagen efter, har den stået på mere hygge ;0)
Pedemand tog ud til en kammerat for at "lege" hi hi og nulle og jeg har samlet alle hans Playmobil gaver fra i går og har leget hele eftermiddagen med dem ;0)

Tror faktisk at hans bondegård kan kaldes komplet nu ;0)

En meget koncentreret Nulle ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails