Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 8. december 2011

Tomatsuppe mums

Vi er godt nok det man kalder ramte!!!! På de 3 første dage i denne uge, har den stået på tandpine, hovedpine, roskildesyge.... Jeg måtte gi mig og køre til tandlæge i mandags.... jeg er mer end bare bange for dem og jeg har ikke været der i mange år... så puhaa men faktisk fik jeg ros for min bisser og problemet der gav tandpine kunne lige så godt havde været kommer selvom jeg havde besøgt dem som man bør... så lidt stolt blev jeg da ;0) Men det endte så ud i et anfald af hovedpine og kvalme, så jeg måtte tage en hjemmedag... :0( Peter havde det også skidt tirsdag og da han kom hjem med Nullermanden fra børnehaven, så var han bare mer end slatten... og jeps så startede vi eller med begge ender her hjemme.... Igår tog jeg så på job igen, da jeg godt kunne gå, stå og sidde lidt og det gik fint.. peter og nulle hyggede hjemme og i aftes var Nulle bare så klar i børnehave igen.. så afsted i dag med ham og jeg og farmand peter skal bare putte på divaen til vi kommer hjem og larmer igen ;0)
Men igår aftes skulle vi have nem mad ;0)
Tomatsuppe med bacon og salatost


Jeg snød og havde købt en færdig suppe og piftede den lidt på med krydderier og bacon. normalt vil jeg gerne have creme fraiche til men jeg havde kun salatost (den man selv skære ud) og det var bare så lækkert.. ;0) selv min mand og minimand var vilde med det ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails