Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

tirsdag den 19. juni 2012

afslapning og havens farver

Så nåede vi endelig hjem efter en laaang arbejdsdag ;0) Nulle og Peter hyggede lidt forbold, imens jeg hev ukrudt op ;0)

Nulle er ved at være ret sej til fodbold ;0)


Jeg har som altid gang i for mange projekter i haven og lige nu er det nærmest pinligt at naboerne kan kigge ind i vores have, for foran den terresse vi lavede sidste år, ligger en stor bunke jord og den er jeg nu igang med at forme og skal have lavet stenkanter på den ;0) 

den skal ende med at være gravehjørne til Nulle i den ene ende og Peter skal have nogle forskellige bærbuske i den anden ;0) så det skal nok blive godt ;0)

 Rundt i haven blomstre de smukke blomster og ja frere er på vej, men her er dem der står smukkest lige nu ;0)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails