Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 24. juni 2012

Tillykke farmand

Selvom vejret kun har været til at være indefor og hygge, har Nulle og jeg været oppe hos far/morfar for han har fødselsdag idag.. Jeg havde aftalt med Nulle at han måtte vælge blomsterne til morfar og i blomsterbutikken, kiggede han lige på dem alle og sagde så at det skulle være den lilla geogine... ;0) sådan mit lille blomsterbarn
Hele vejen til kirkegården gik snakken på hvordan vi kunne sende morfar det største kys og vi blev enige om at vi skulle sende vores kys samtidigt, og da vi havde sat blomsterne, satte Nulle sig hos mig og så råbte han TILLYKKE MORFAR og så sendte vi vores kys ;0) han er sku så fantastisk min lille dreng

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails