Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 11. juni 2012

Mandehørm, baby, biler

Så kom vi igennem endnu en dejlig weekend.
Fredag aften hyggede vi hos min skønne mor og blev forkælet med lækker mad som altid :0)
Lørdag skulle vi bare lige et eftermiddags pandekage besøg hos min mand søster som er blevet mor for 3 uger siden. Og jeg fik holdt lækkermåsen for første gang, hun er den nemmeste baby, så glad hele tiden. Nulle har meget svært ved at holde fingerne fra hende.. :0) han er virkelig helt væk i alle babyer og bliver så sur på mig når vi snakker om hvad han er til faster baby, for han vil ikke være fætter !! hi hi i hans verden kan man kun være storebror eller storesøster hi hi

Nulle mente at hun allerede godt kunne lære om dyr og han fortalte og fortalte til hende om dem ;0)

Og ja så endte det med at vi skulle se kampen hos dem og mandehørm gik der i den ha ha alle 3 på række med spillertrøje nr. 10 på ;0) så var de klar

Søndag formiddag gik med at lege med Lego og ja når dukken har gemt sig, så må man jo bare bruge katten istedet for ha ha Og den elsker det ;0)

Men man bliver jo trær af at gå med sådan en barnevogn hele tiden ;0)

Eftermiddagen gik som traditionens tro, men at vinke til veteranbiler som har været til show hele weekenden på Gavnø sammen med bonusfamilien. Vi sidder samme sted hver år og ungerne synes at det er lidt sjovt når de vinker igen og dytter ;0)
Det blev grinet stort da menneskerne i bilerne fik øje på Nulle med hans fodboldhat ;0)

Der var de kæreste biler ;0)

Især denne synes jeg er super sød;0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails