Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 18. december 2009

Juletræ's fest med dagplejen 2009.

Hvert år holder dagplejen juletræs fest for børnene. Og der inviteres forældre og bedsteforældre med til hygge. Vi var begge med og havde inviteret bedste forældrene med, men mormor skeede inde og farmor skulle arbejde, men farfar kom :0)



Drillenisse!!! Mig neeej slet ikke :0)


Alt julepynten på træet, blev lavet af børn og bedsteforældre på bedsteforældre dagen :0)



Ha ha far, du kan ikke fange mig....



Og ja selv Julemanden kom :0)



MMMOOOOAAAARRR hjæææææælp.... Julemanden prøver at give mig en gave......



Men kalde på ham senere, kunne man godt :0)


Brunkager???? Hvor???? Dem har jeg ikke set.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails