Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 24. december 2009

Lille jul med farmor & farfar 2009

Vi skiftes til at holde jul hos min og peters familie og i år var det mormor's tur. Så lillejul aften blev der holdt jul hos farmor og farfar.
Og farmor kunne slet ikke vente med gaverne hi hi

Juubiiii et køkken med det hele.... :0) der var alt med.. gryde og forskelligt mad :0)

Og efter at vi havde spist alt for meget lækker mad og pakket nogle gaver op, så skulle vi have dessert og det er jo bare nam nam :0)

Så meget kan jeg gabe over... ha ha

Det er da nemmere bare at drikke isen ha ha

Og se så lige mig ha ha ISSKÆG

Morgenen startede lige med et hysteri anfald over et NEJ fra far.... Lige indtil Nulle så at jeg, i løbet af natten havde samlet hans nye køkken..... Så blev man helt tavs og vidste slet ikke hvor man skulle gøre af sig selv.......

Efter 2 stive timer i køkkenet, blev det tid til mor hygge på tæppet...

Og en del fjolle nøsser hi hi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails