Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

fredag den 11. december 2009

Nu er det jul igen, nu er det jul igen...

(igår aftes)
Så er julestemningen begyndt at melde sig... jubii Vi skal i weekenden bare slappe af og hygge..

Vi trænger efter en temmelig hård uge, men arbejde i døgndrift og div. øvrige prøvelser og en nær venindes tab af sin far.... i daglig dagen.. og nu er det weekend og jeg skriver lidt her, mens min mand (arbejds knokle hesten) igen er nød til at forsætte med arbejde hele aftenen... Han er bare så flittigt
Denne fine pakkekalender, har min super mommy lavet til Nuller sidste år, er den ikke bare super fin????? Og i år er den blevet fyldt med pakker fra mormor, farmor og jeg ;0) syntes at det er vildt sjovt at se hva de har fundet på i deres gaver hi hi

En anden ting der bare SKAL frem hver jul er denne hue hi hi jeg kan faktisk ikke sige hvorfor, men der er bare noget hyggeligt og rart ved den.. Og se med et par søde englebørn, bliver det lige lidt ekstra hygge.. :0)




Peter og Nuller hyggede en halv times tid igår aften med juledeko :0)

Var det sådan far????

Farmands resultat.... fin ik??
Denne har Nuller "lavet" i dagplejen til os... Jeg bliver så glad for sådan hygge ting, de minder mig lige en ekstra gang om hvor meget jeg elsker min lille familie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails