Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 2. december 2009

Så langt, så godt...Og tusind tak for alle jeres ord & tanker

Først vil jeg sige til alle jer der har skrevet her på min blog, smset, mailet og/eller ringet.... TUSIND TAK FOR AL JERES STØTTE OG TANKER, Det er så rart at vide at der er nogen for os.... det betyder super meget for mig...

Så er vi på Riget.... Vi Tjekkede ind kl. 11.00 og blev bare sat i vente position...... Heldig som man kan være, var vi.. :0) Pludselig foran Nuller stod der en klovn.... :0) Og ja hvorfor så ikke lige blæse et par bobler, nu når der alligevel var vågne børn.. Nuller var helt vild, nøøøøøøøøøøøøøøj, aaaaaaaeeeeeeejjjjjj, meeeeeer, seeeeeeeeee og uendelige mange ha ha'er, Så her lige en lille opfordring... STØD vores hospitalsklovne, de er bare for gode.....
Se hvilke klovne der er hvor her.

Dagen idag er gået med at vente på læge og narkoselæge og så osse lige få en stue.... Det er godt nok ikke sjovt at være medindlagt.. Der er ikke sørget for man til medindlagte, næ nej så smudt lige fra 8. sal til cafeen i stuen, (der har hele dagen været min. 15 min. ventetid på elevatorene både op og ned) og du skal så samtidig husk at blive på afdelingen, så lægerne ikke skal vente på dig, når de endelig kom... Ikke særligt svært............



Og ja Nuller ligger nu og sover en en alm. hospitals børneseng og jeg har fået stillet en "drømmeseng" til rådighed... meeen DRØMMEseng, vil jeg nu ikke kalde den. Den er så udsel som den kan være uden at være faldet helt fra hinanden og madrassen er ca. 4 cm tyk... er det ikke vildt, at jeg skal sove på sådan et vidunder?????? GODT vi får lov til at komme hjem allerede imorgen aften hvis Nuller er ok... Det er så ringe til de pårørende, men heldigvis er de bare super til de kære små...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails