Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 24. december 2009

Idag er det juleaften...... :0)

Ja så kom julen endelig.. :0)
Idag var vi i traditionens tro i kirke som altid (en tradition som jeg havde med min far) og derefter hjem til mormor og julehygge hjemmebagte æbleskiver mums mums...
Og vi skulle jo osse lige putte jule tv..

Mens mormor lavede maden klar....
God gammeldavs julebord med 3 slags køb og alt hjemmelavet tilbehør.. Og jeg må indrømme at jeg rigtig godt kan li min mors hjemmelavet rødkål.........

Og ja morbror Hans er stadig en barnlig sjæl.... fantastisk ik???

Mens maden blev færdig, så mente Nulle lige vi skulle skåle :0)

Så fik vi overstået al den gode mad og der skulle pakkes ud og her får Nulle en værktøj bænk fra morbror... jubii


Vores dagplejemor Gurli er bare så sød.... Hun havde flettet dette julehjerte og puttet gaver i til Nulle og os... Tak for de søde gaver :0) Og jeg beklager lige den der pegefinger hi hi

En af de meget fine gaver...

Og lige denne også... en komplet rengørings vogn med det hele... På billedet mangler dog støvsugeren hi hi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails