Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 17. december 2009

Tudetur...

Jeg sidder her og bare tuder... Jeg skulle jo have været til begravelse lige nu, men latterlig som jeg er til tider.... Så har jeg jo valgt, at udstyre min forfinet lille frøken Audi A3 med MEGET brede dæk som IKKE kan køre i sne..... Og derfor sidder jeg her og hyler... Er kørt fast og kan ikke nå til begravelse og støtte millemusen og siget farvel til flemming.... Fuck det er bare så hårdt og har diskuteret med Interflour om de ville hjælpe mig med blomst.. og det lykkedes langt om længe.. gud hvor er det bare lort, at dette smukke vejr er kommet.... kunne det ikke lige ha ventet til i morgen med at gå amok....... Jeg har heldigvis fået fat i mille og fået en lille snak og hun fortalte mig, at hendes gamle skoleveninde som har en helt fantastisk stemme, kommer og synger denne:


Så nu hyler jeg igen.....

4 kommentarer:

  1. Åhh. Hvor er det hårdt - Jeg føler virkelig med dig.

    Hun ved at du er der også selv om du ikke kunne være der. Sådan er jeg nød til at tænke.

    Men i sådanne tilfælde er det hårdt at acceptere når tingene ikke går efter ens hoved.

    Håber du får det bedre. Jeg sender dig mine bedste tanker.

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Åh hvor det altså er synd for dig..
    Jeg føler med dig. Sangen er meget smuk.

    SvarSlet
  3. Tænker på dig, kære du.

    Kærlig hilsen fra engens land ;-)

    SvarSlet
  4. Igen Tak trunte mus.. jeg ved at du gerne ville ha været der og støtte mig... men du skal vide at uanset hvad.. og hvor du er.. så er du en kæmpe støtte for mig!!
    Du er guld værd!!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails