Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 27. november 2011

1. Advent og mors smykke kranse og julepyntning

Så kom 1. advent, og ja vi er næsten klar til denne skønne måned, der venter os lige om lidt ;0)
Juleelgen er klar til at tælle dagene ;0)

Min mor er mer end bare fantastisk til at lave kranse og jeg elsker at have hendes smukke pynt i mit hjem, vores krans i år er som vist oven over helt uden bånd og bær og jeg/vi elsker den ;0)

Min moster bestilte en noget større og med lidt mere pynt dog også uden bånd ;0) desværre er billede ikke blevet så godt ;0(

Endnu en bestille lød på en jule advent deko på stub og ja den blev også bare helt fantastisk, måske jeg skulle overveje at få lavet sådan en også ;0) igen er billedet ikke blevet godt :0(

Nulle og jeg er så småt kommet igang med julepyntningen og de røde stjerner i vinduerne er nok en af de ting jeg holder mest af..

Og i Netto for noget tid siden fandt jeg disse snemænd til en 10 krone, til vinduerne og Nulle er vild med dem ;0)

Nulle har ikke rigtig ville smage juleøl, men lige pludselig i dag, ville han have en juleøl, så farmand måtte her til eftermiddag drikke en juleøl hi hi og ja først så sagde han hele tiden mmmmmm og måtte til sidste indrømme at han faktisk ikke kunne li den... men han prøve da hi hi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails