Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

tirsdag den 22. november 2011

Så kom dagen, hvor jeg skulle svede igen..

Jeg har tidligere styrketrænet rigtigt meget, men af forskellige grunde er jeg kommet langt væk for den verden... og ja den er sku savnet... ;0( Og som fortalt tidligere har min mand og jeg igen fået kontakt til nogle fantastiske "gamle" venner og manden lokkede manden min med til styrketræning og nu er han bidt af det ha ha det havde jeg sku ikke lige troet, men det er dejligt at se at han også kan være bidt af et motionscenter og ikke nok med det så har Fitness World nu åbnet centre i Næstved, så afsted det idag er gået ;0) jeg snuppede lige en tur som denne:

Og ja det var DEJLIGT at blive rørt.. ;0) Havde dog regnet med mere sved og tempo, men mon ikke det kommer når jeg har været der et par gange...  Og SÅ fedt at vi begge nu er bidt af et galt motionscenter. Hellere det end, at vi lader vores argrasioner/frustrationer gå ud over hinanden  og så bare kan være glade/forelsket hjemme ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails