Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 9. november 2011

Gensynsglæde og slebet tænder..

I weekenden mødtes vi med nogle "gamle" venner, de er nogen af den slags man bare savner når men ikke ser dem.. ;0) Vi har ikke snakket med dem i 2,5 år ca., men blev sååå glad for igen at have kontakt :0) Kan kun sige at de VIRKELIG har været savnet og ja vi er sku ikke perfekt alle sammen og indrømmelse/selverkendelse fra begge sider er sku nødvendigt og det gav pote...;0)
Vi hygge og ja, jeg følte det som om at der absolut ikke somom at der var gået så længe siden jeg sidst så dem ;0) glæder mig til at skulle bare tid sammen med dem igen ;0) De havde sidst, kun en lille vuffer, men nu har de 3 fjollede vuffer og ja glade for at hilse på var de og det kostede desværre lige et sammenstød mellem Nulle og den ene af dem på den hårde måde... de knalde hovederne sammen og så manglede der hjørner på Nulle's fortænder... ;0(

Her sidder Nulle og Nala og hygger ;0)

Skaden er blevet registreret og så skulle vi lige forbi tandlægen og her må jeg sige at jeg er imponeret.. Vi kommer ind og Nulle skal for første gang have "maskiner" i munden og den fantastiske tandlæge, begyndte at fortælle Nulle om de forskellige maskiner og gav dem navne og vupti så skulle der laves smileyer på vores negle med "motercyklen"

Nulle fortrak ikke en mine og syntes bare at det havde været såååå spændende at være der og han er meget stolt af hans fortænder med lak på ;0) Jeg tror seriøst at vi har den tapperste dreng i næstved;0) Er bare så P.... stolt af ham ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails