Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 2. november 2011

Sommertur

Min familie og jeg har en fantastisk tradition, hvert år samles vi alle og køre et et eller andet sted hen og i år var vi på natur tur i lokal området ;0)
Selvom man synes at man kendet alle små lækre pletter, så er der bare så mange man ikke lige alligevel kendte til :0) Vi brugte faktisk hele dagen ved dybsø fjold, for vi havde fået adgang til en lille privat strand og der var bare såååå lækkert!!!
 Og ja Nulle er jo heldigvis en rigtig ude dreng, så han nød bare at vi kunne plaske og lege :0)

 Og lege fanger med farmand er altid super dejligt og sjove ansigter er de mestre i hi hi

 Gad vide hvor længe min tær bliver ved med at være tørre???

 Og ja min mand og mor har et rigtigt godt forhold, men sjov og ballade skal der også til ;0)

 Og hunde er bare sååå sjove, Nulle grinede i al den tid vi var ved vandet meed hundene :0)

 Og mormor´s Zita er bare den bedste ;0)

 Hjemme ved mormor tog vi en tur på naturlegepladsen og det var især et hit for Peter ha ha det var totalt griner at se ham gennemføre den ha ha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails