Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

lørdag den 19. november 2011

Dragekriger og prutteseddel ;0)

Idag jeg jeg haft total hyggedag med Nulle, pedemand har været hos sin familie og arbejde/hygge.. Nulle og jeg elsker at være ude og idag fik vi samlet blade og æbler på græsplænen ind imellem vores fægtekampe ha ha og her hjemme kan der nærmest kun ses Kong Fu Panda 2 for tiden og Nulle lever sig virkelig HELT ind i rollerne, så da vi skulle på orkerjagt som  han kalder det, så var han selvfølgelig Dragekrigeren og jeg tigeren hi hi og med et sværd hver, nedkæmpede vi alle orker på vores villavej(tror gerne naboerne er ved at dø af grin, for det forgå med brøl og lydeffekter under kampene)


Jeg har længe prøvet at finde ud af hvordan jeg bedst kan hjælpe Nulle af med bleen, og da jeg troede at NU var det tid for nogle måneder siden, så skulle han skifte stue i børnehaven og det endte med at bleen blev til et trykhedsting... ;0( så han VIL kun prutte i den, og jeg er ekstrem påpasselig med at presse på, vil hellere have at børn selv viser interesse i ting end at jeg skal prøve at pådutte dem det. Men jeg må tilstå at jeg syntes at et barn på snart 4 år bør være renlig, og jeg har virkelig prøvet at finde en løsning på at Nulle skal være det.. Det gik så galt ved stueskiftet, at han nu mestre at holde sig og ender med forstoppelse bare fordi han ikke vil spørge efter en ble derovre, så det er virkelig et område hvor jeg skal træde varsomt.. Men nu er løsningen vist fundet og jeg er pisse stolt af det..
Efter flere snakke med Nulle, har vi sammen lavet en prutteseddel som udløser en gevinst efter eget valg.. (dog bare små hygge ting såsom en legomand eller 5 vingummier) når man har lavet prut på potte eller wc 5 gange og Nulle er vild med idéen ;0) Vi har udnyttet vores alenetid idag og er startet med sedlen og Nulle er super stolt af sine krydser og ja jeg er mindst lige så stolt ;0) Så alle med pottetræningsproblemer, PRØV det!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails