Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 27. november 2011

Nyvang og 5 år sammen ;0)

Dagen igår brugte i Andelslandsbyen Nyvang, det var julemarkede der oppe og ja en familietur det til det blev.. ;0) Vi spiste deres julebuffet og efterfølgende summede vi alle rundt og kiggede på alt det spændende Nyvang byder på, dog vil jeg sige at hvis man er vant til julemarkeder ala Gisselfeldt, så bliver man skuffet på Nyvang.. Stemningen, hyggen ja det hele kan slet ikke samlignes, det var en tam oplevelse, men hygget blev der ;0)

Mine "mænd" ;0) en smugle fjollet på vejen dertil ;0)

Det mest spændende hvis man spurgte Nulle, var denne gamle tromle, den var helt vild, især da den tog en tur rundt på pladsen ;0)

Dagen sluttede uheldig vis med en mega styrt... Farmand og Nulle mavelande med 110 km i timen, på en grusvej fyldt med sten på størrelse med nødder og begge pådrog sig nogle dumme skrammer ;0(( Vi fik heldigvis hurtigt renset Nulles ansigt og idag ser det okay ud, farmand hænder og knæ er temmeligt medtaget :0(((


Og dagen igår var også dagen hvor min pedemand og jeg mødte hinanden første gang for 5 år siden... Sikke dog tiden flyver og stadig gør... ;0) det er såååå dejligt og sikke dog mange ting vi har måtte igennem både på godt og ondt... Men vi er sammen og vi er blevet familie på 3 og vi elsker det ;0)





Billederne er taget på Næstved sygehus den 23. december 2006, Jeg var lige en tur inde og vende ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails