Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 4. marts 2012

Det lille barn i mig

En ting jeg aldrig bliver for gammel til ;0) Jeg elsker at tegne, forme osv. og idag har jeg nået flere af de ting jeg gemmer på.. ;0) Vi fik mulighed for at låne en trailer og afsted igår og idag med med stor læs. Søndag hos os bliver ret tit til, at vi hygge sammen med vores rigtig gode venner og vi var hos dem idag ;0) Jeg fandt pludselig mit indre barn siddende helt uden andre (børn) og lege/forme fisk ha ha
jeg tror aldrig at jeg kommer til at slippe den side og ønsker det heller ikke ;0)


 Vi var heldig at overtage den "pude" og Nulle har allerede indtaget den ;0) Jeg har længe snakket om at nulle og os selv gerne ville have sådan en, men de er jo ikke billige og den er blevet nedprioteret til fordel for andre vigtige ting.
Selv vores katte er helt pjattet med den, så den er bare et hit ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails