Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 11. marts 2012

Så er enden på en hygge weekend her snart.. I fredag var vi hos vores rigtig gode venner og spille spil (Cranium) et spil der virkelig kan anbefales ;0) Nulle overnattede hos Søs og Finn, så han også fik fredagshygget. Lørdag morgen fra han kom hjem, havde jeg så en usynlig snor mellem han og jeg, jeg kunne seriøst ikke lave/gøre noget uden ham... Så han måtte en tur med ned til byen for jeg skulle have en skridttæller, da jeg deltager i en konkurrence på jobbet ;0)
 viste slet ikke at man kunne få dem i så mange fine farver ;0)

Og deres elev var ved at skrive sin sidste prøve, så der var kaffe og kage og balloner til de små der nede og den kage var bare super god ;0) og hos boghandlere var vi også da Nulle skulle købe et kort til sin ven og der endte det også med forkælelse, der fik han et puslespil... Så kom ikke og sig at han ikke er forkælet hi hi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails