Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

torsdag den 1. marts 2012

MOAR.... sukkeret virker ikke!!!

Nulle er lidt klattet for tiden og vi hygger lidt ekstra om ham selvfølgelig. Idag da han vågnede ville han have vores helt særlige te, lavet på mælk og ja det skulle han da så have ;0)
Så efter at vi have nippet til lidt mad, lavede jeg lækker te med rørsukker, troede jeg... Vanernes magt viste sig dog, jeg lavede te og det med mælkeskum på toppen og med rørsukker (troede jeg). Jeg gjorde som jeg plejer, tager ting fra de steder de plejer at stå, men på sukkerhylden var rørsukkeret plads blevet taget af finvalset bulgur og ja Nulle var ikke helt tilfreds.... MOAR, SUKKERET VIRKER IKKE!!!! Der sad min skønne Nulle så med rynker på næsen og en skefuld bulgur!!!!hi hi




2 kommentarer:

  1. griner.... det må da smage godt...ad. håber han har det godt igen.

    SvarSlet
  2. ja det var vist noget af en smagsoplevelse, han fik der hi hi og ja han er næsten ok igen ;0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails