Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 18. marts 2012

En rigtig æv uge

Denne uge har været en rigtig æv uge... Nulle har været meget syg hele ugen, jeg har holdt den på panodil og pedemand har ligget på langs med betændelse i kæben.. ;0( Hvorfor er det altid sådan når man starter nyt job??? Som skrevet tidligere, så har vi som regl en redningskvinde i baghånden når Nulle er sløj, nemlig min super mutti og hun har også hjulpet os denne gang (ved seriøst ikke hvad vi skulle gøre uden hende!!!) med at passe Nulle og han elsker at blive puslet om hos hende ;0)
Da jeg kom ud til min mor for at hente Nulle var hun også blevet meget syg.. ;0( Så ja det smitter ;0(
Fredag aften synes jeg så at vi alle 3 var i bedring og begyndte at tro på at han og jeg skulle deltage i den store gymnastikopvisning idag, så jeg panikkede over Nulle kæmpe garn (han har lige så meget hår som jeg og det vokser så voldsom ud at det ser ud som om at man er ved at få nyt pandehår og ikke nok med det så har han de samme vilde hvirvler som pedemand hi hi) Så lørdag morgen gik jeg igang med at finde en frisør der havde tid og samtidigt var til at betale... og det lykkedes heldigvis... ;0)
Så fik man lige en dejlig sommerklipning der kan stritte ;0)

Peter og jeg besluttede at vi vil i centeret og kigge lidt og ordne et par småting og da vi skulle hjemaf igen, fandt jeg Nulle's hue frem så jeg altid gør.. Hvortil Nulle brøledemed hænderne over håret; NEEJ MAOR!! MIT HÅR!!!!!!
Ja 4år gammel og hår bevidst...

Lørdag eftermiddag/aften gik det så ned af bakke igen med Nulle og efter 2 timer med konstant gråd, host, opkast og tagen til øre og to opkald til vagtlæge, endte vi med at få beskeden, at han nok/måske havde RS-virus og mellemøres betændelse... Pedemand hentede smertelindrende til Nulle og så kom der da lidt ro på...

Idag stod Nulle og jeg så op sammen og hyggede ;0) Til middag måtte vi så se i øjene at Nulle nok ikke ville kunne klare at fare rundt til opvisningen ;0( Vi valgt istedet at køre til stranden i karrebæksminde og hygge og da vi gik forbi fiskehandleren, så skulle vi da lige have lidt med hjem ;0) Røget muslinger, varmrøget laks med nødder og peber makral ;0) og ja Nulle ville have en fiske delle, men han ville spise den med det samme og da hans appetit ikke har været der i denne uge ville vi ikke sige nej, men den så lækker ud hi hi


Vi gik på hold med nogle af vores venner og derfra har jeg disse billeder og i år ville det bliver der største hold nogensinde der har været på gulvet

Er lige æv over at vi ikke fik været med, men det skal jo være sjovt.. og det vil det ikke være hvis man ikke kan få luft

Lidt krabbegang til forældrene hi hi

Men vi har heldigvis haft en super dag i vores helt eget tempo ;0)

1 kommentar:

  1. Det var bare en rigtig hyggelig weekend selvom vi var lidt hårdt ramt af sygdom :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails