Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 14. marts 2012

Verdens bedste bedste.

Jeg har seriøst verdens bedste mor.
Jeg kunne ikke tænke mig en bedre bedste for min Nulle og for os, endnu engang har hun hjulpet os med at få tingene til at hænge sammen. Her i huset passer det altid med at når nulle bliver syg, bliver hele huset syge.. ;0( Og ja nulle har været syg siden mandag eftermiddag med høj feber og opkast og pedemanden har igen fået betændelse i kæben og ja jeg har det som om at jeg er ved at få influenza og er jo startet nyt job, så har ikke lyst til at være sygmeldt (i det hele taget har jeg det nok lidt mere svært med ikke at passe sit job pga dagligdags syg, end nogen har det.. Jeg skal virkelig være syg) Igår passe min fantastiske mor Nulle og idag har han været hjemme med farmand og igen i morgen skal han så til min mor for pede er seriøst i et smertehelvede pga kæben og det er ikke fair for hverken ham eller Nulle at de skal underholde hinanden. Min mor har altid hjulpet os på alle måder vi har haft brug for og især med pasning af Nulle, både her og der, jeg tror seriøst at hun ville tage til månen for at passe ham, hvis det var der han var hi hi Når hun passer ham her hjemme, sidder hun hele aftenen på 1. salen hvor han sover (vi har også stue der oppe) for hun er vist ikke så god til alarmer hi hi De er da sødt ;0)
Billede er fra Nulle's fødselsdag og det er mormor der sidder sammen med Nulle og venter på kagen ;0)

Endnu engang tak for hjælpen i denne uge mutti

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails