Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

tirsdag den 15. maj 2012

Jeg er bare stille, ikke forsvundet!

Jeg har ikke været så aktiv herinde, der har manglet lyst og energi.. Jeg har gået og været dårlig temmelig længe og dum som man kan være, går man ikke til læge før end det ikke er til at holde ud længere..
Og efter undersøgelser hos egen læge, ørelæge og øjenlæge er jeg nu endt op hos en fysiurgisk massør og en Aut. Optometrist Per C.
Massøren er en ud af meget få i danmark der massere på en speciel tysk metode og med hans hjælp har jeg nu en ryg, nakke, skuldre og arme der ikke snore og gør ondt mere... (alt hvad der hedder nerver i højre side fra livet og op var klemt af myoser ;0(

Og Per C har nu klarlagt min træthed, svimmelhed, sviende øjne og kvalme.. Mit såkaldte samsyn er fuldstændigt fucked up.. :0(


 Prøv at forstille dig følgende:
1) Du kan ikke stille skarpt på noget, dine øjne sumer ind og ud ligesom et kamera konstant (så kan ikke fokusere/stille skarpt på noget).
2) Dine øjne er ikke enige om hvorhen de skal kigge (forstil dig at du har en radio med to højtalere, men radioen sender ikke samme signal til de to højtalere.. det vil da ikke lyde godt vel??men det er sådan samsyn centret i baghovedet sender signaler til mine øjne)
3) hold så en blyant foran dig og før den ind mod næsen og vipti så er den væk.... for du kan ikke kigge indad..
4) og 3d film er NO GO, for kan SLET IKKE se effekten.. :0(

Jeg skal snart starte op med "træning" af samsynet og om ca. 6 mdr. burde jeg have en fornuftigt syn igen.. ;0) Jeg glæder mig til at kunne gå ture, gynge og lege med Nulle uden at blive vanvittig dårlig og tror faktisk også at både pedemand og Nulle glæder sig lige så meget til at vi kan give den gas sammen alle 3 igen..

Men jeg har dog lidt i ærmerne som jeg vil dele med jer den kommende dage, for selvfølgelig har vi oplevet noget, og vi er jo heller ikke lige så gode til at sidde stille, men det får i at se senere ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails