Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 20. maj 2012

Blå blink, camouflage og jord under neglene

Nulle og jeg har hold weekend med stort W ;0) 
Lørdagen blev brugt sammen med vores bonus familie og vi tog alle til "åbent hus" med alt inde for blå blink verdenen og ja Nulle ville kun se rednings helikopteren og den var til gengæld også spændende.. ;0)

Lige indtil vi fik for øre, at vi også kunne komme ind hos militæret og se deres biler osv. Nulle blev så lige modigere end nogensinde før og ind og op i alle biler og tanks ;0)

 Ja han var helt ustyrlig hi hi

Og så sluttede de af med at flyver hen over os med en af de vildt store militær helikoptere og Nulle synes bare at det var det bedste på hele turen hi hi

Idag søndag har vi hold ingen planer dag ;0) Og på den måde har vi nået vanvittigt meget i vores helt særlige tempo hi hi  Vi startede dagen med at kigge på en gammel traktor og så blev en lille cykeltur til en noget længere, men det var vildt sjovt. Hjemme igen fik vi sat 8 nye husløg i havens smukkeste hjørne ;0)

Vi fik sat hjemmeavlet solsikker i et af vores nye bede (det skulle have været fyldt med stokroser, men desværre er, et eller andet gået helt galt og jeg har kun 1 plante tilbage snøft snøft)

Og i georginebedet fik vi sat hele 14 knolde. Jeg tror desværre ikke at mit held er med mig i år, for synes ikke at alle knolde virkede helt ok, men nu er de i jorden og godt vandet ;0) 

 Vores 3 skøre katte, virkede noget påvirket at det dejlige vejr idag ;0) Lucky havde valgt det varmeste rum i hele huset, til at sove i hi hi 

Avi tog bryggerset ;0)

Og den mest skøre kat af alle... Eiffel, hun valgte at fare rundt på solsiden af taget på huset (vores hus er i 2 plan, så hun var ret højt oppe) Hun er simpelthen for viderekommende.... ha ha

 Og i dette skønne vejr skal man da spise is ;0)  Så efter at vi havde leget gemmer, måtte vi lige have is ;0)

Pludselig kom Nulle gående med vores vattæpper inde fra stuen og spurgte om jeg ikke ville kigge på skyer sammen med ham.. Det kan man de ikke modstå hi hi 

Og ja så spiste vi da lige en is mere ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails