Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 27. maj 2012

Rensdyr, strand og havehygge

Idag har vi været på stranden i Karrebæksminde, det er første gang at vi har været derude for at bade med Nulle og jeg behøver vel ikke at sige at han var vildt med det ;0)
Pede fandt dette fine rensdyr hi hi

Lidt forsigtigt bevægede de sig længere og længere ud for at finde fisk ;0)

Efter strandturen kørte Nulle og jeg ud til et loppemarked som jeg bare måtte forbi, da dem der holdte der altid finde spændende ting og sager ;0) og jeg var også heldig at finde en fin Zeuthen sildeskål (billede kommer imorgen) 
Så hvis i igen planer har imorgen, så kør forbi og se alle de fine ting ;0)

Hjemme igen fik Nulle og jeg fundet badebassinet frem og ihærdige Nulle ville selv fylde det ;0)

Og så kunne man jo også lige vande min geogine knolde hi hi ;0)

Af en eller anden grund, har vi hvert år glæde af en kæmpe edderkop rede på terressen og selvfølgelig på havemøblerne... 

men Nulle er blevet modig og hjalp med at flytte dem hi hi

 Aftensmaden blev sørme igen fra grillen ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails