Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 20. maj 2012

Fransk forår i Præstø

I denne weekend er der Fransk forår i  Præstø og hvis i ikke kender til præstø i forvejen, så kan jeg kun anbefale at i tager afsted og oplever den skønne by ;0) Præstø er den absolut hyggeligste by jeg kender og at den så lige i denne weekend har fået lidt ekstra gør den kun mere fantastisk.
Hele gågaden og det gamle torv summer af liv, glæde og udvalgt af bla. kager virker helt uendeligt hi hi Og ja vi snollede Fransk nougat og hold nu fast hvor det smager... mums mums

På vej tilbage til bilen, kiggede vi på et par loppeboder og her stod en super skøn kvinde og solgt hjemmelavet ting, bla. solgt hun de skønneste opslags tavler og hæklet brocher.
 Vi kunne ikke stå for disse to, de passe perfekt til vores lille projekt her hjemme (billeder kommer senere af det)
 Og denne her var jeg simpelthen også nød til at eje.. den er bare så fin den grønne farve ;0) (har temmelig grøn hjerne fortiden hi hi)

Ud  over det, byder Præstø også på et super hyggeligt havne miljø og et fantastisk springvand som indbyder til leg og latter ;0) Nulle lurede hurtigt af hvordan vandet kunne slukkes og han rendte bare ind og ud af det grinede
 Nulle tjekker lige hvornår vandet kommer op igen ;0)

 Og så afsted hi hi

Ja han var faktisk ikke til at få væk der fra igen ;0)

Så afsted til Præstø idag hvis i ikke skal noget og der er lækkert til ganen, hus og haven. Der er meget flotte og store planter til haven til billige penge f.eks købt vi 12blandet  husløg til 80 kr. det synes jeg er billigt ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails