Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 28. maj 2012

Heldige mig ;0)

Jeg har været på et enkelt loppemarked i denne weekend og jeg var super heldig ;0)
Jeg har igennem flere år været på lur efter især urtepotteskjulere fra Zeuthen, da jeg har en drøm om at kunne sætte alle huset blomster i disse, men de er svære at få fingre i ;0(
Men jeg fandt dette fine intakte krus fra Zeuthen (gid man en dag får en hel samling af dem)

Og denne fine sildeskål også i perfekt stand ;0)

Haven er godt igang med at vise sine smukke farver og jordbærene er godt på vej ;0)

Heldig var jeg også i blomsterhjørnet ;0) Min skønne mor har de vildeste staudebede og hun er nu ved at tynne lidt ud og det betyder at min have bliver smukkere i løbet af sommeren  ;0) og idag fik jeg en pæon som absolut ikke vil være som hende, så nu står den fint hos mig ;0)

Sidste år fik min mand et dværg syrentræ til farsdag og den er nu så småt begyndt at springe ug og den dufter dejligt ;0)
 Mine clematisser er fyldt med smukke blomster og det vrimler stadig frem med nye knopper ;0)


Nu går jeg og leger med tanken om at sætte nogle i hjørnerne på vores pavillion ;0) jeg fandt denne side for noget tid siden og ja hvem vil ikke gerne have nogle af de dobbelte clematisser ;0))

4 kommentarer:

  1. Smil sikke nogle fine loppefund..;-) ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi ja hvor heldig kan man lige være at kigge fordi en rigtigt fint loppemarked ;0) Tak for handlen ;0)

      Slet
  2. Halløjsa har lige delt din nye status på facebook... som tak for linke...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails