Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

mandag den 21. maj 2012

Hvis du er til leg med billeder

Jeg har fundet endnu en spændende app. den hedder Instagram. Alle billederne er taget med smart phone og det er helt vildt så gode billeder der er oploaded derinde ;0) og så er app'en gratis ;0)
Desuden kan man også benytte billederedigerings siden via computer og her kan du se mine billeder http://statigr.am/tinakh
Jeg synes at siden er lidt smart for den giver en masse muligheder til at bruge ens egne billeder på sjove måder, som f.eks. cover billeder til div.sociale medier, plakater og en masse andet, men kig selv ind og få gode idéer her ;0)
Her er et par eksempler på cover billeder ud fra mit album ;0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails