Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

onsdag den 18. januar 2012

Alene hjemme/rengøring!

Idag er jeg alene hjemme ;0) Nulle er i børnehave og er så priviligeret at have farfar/farmordag allerede igen, så han er glad ;0) Og pedemand er jylland, så her hjemme er det musik, støvsugeren, moppen og klude fundet frem... ;0) Jeg skal have vendt rundt på alt for om 13 dage er det nemlig slut med hverdags rengøring i timevis ;0)

Og NEJ jeg er ikke vellidt med støvsugeren... Avi og Eiffel er stukket af og Lucky kan stadig ikke rumme hvordan den kattelem virker, så han prøver bare at skræmme støvsugeren!!! ja jeg siger ikke mere ha ha

2 kommentarer:

  1. Husk at høre høj musik, imens du svinger sugeren.

    SvarSlet
  2. Det kan du tro.. ;0) det var en super dag og hold da op med "ting" vi gemmer på her i huset.. ha ha

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails