Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 22. januar 2012

En skøøøn dag!!

Jeg er virkelig blevet forelsket i weekend.. ;0) For jeg har en masse hængepartier som jeg SKAL have nået på kort tid.. :0) Huset har fået en 3 dags overhalning og nu er alt bare snore lige lækkert og forhåbentligt holder vejret den næste uge, så jeg kan forsætte i mit frirum haven... Jeg trænger i den grad til at rode rundt i haven, det er der at jeg kan tænke.... Tænke tanker der kan be- eller afkræfte mine og vores håndtering af problemstillinger og bare blive fyldt op med solens smilende stråler ;0)

Smukke Nulle har idag haft legebesøg af en rigtig god ven fra  hans børnehave og det var bare såååå hyggeligt... De leger bare så godt sammen og vi skal snart lege igen, for det var et hit ;0)))))
Nulle's kattekylling (som han kalder den) Lucky har fundet et nyt gemmested og hvordan det er lykkedes ham at få måsen derned, uden at tasken væltede ned, det fatter jeg ikke med han fik en god lang lur der i ;0)) 

Og den iforvejen super dag, blev så igen lige lidt bedre, for der kom noget dejligt med posten, men mere om det senere ;0)


Her til aften har den heddet Nulle og jeg hygge... bedre kunne det kun blive hvis pedemand var hjemme, men han er til julefrokost og jeg er sikker på at han hygger mindst lige så megt som vi ;0)
 Det er jo en ting man hver især også skal huske at pleje, selvom man er par, tid med venner uden påhæng er også en vigtig ting og jeg vil ikke undvære min venindetid ;0)

Nulle mente at en halskæde lige så godt kan bruges som hårpynt, så i håret røg hans hjemmelavet halskæde hi hi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails