Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 29. januar 2012

Hygge, venner & sne

Så er vi nået til ende på endnu en super weekend ;0)
Vi har haft en totalt hygge weekend med alt hvad man kan tænke sig ;0)

Vi har her hjemme byens kommende brandmand hi hi
Nulle mener bestemt, at det er nødvendigt at have brandhatten på når han skal være brandmand i bruseren hi hi

Lørdag nussede vi rundt og gjorde klar til at vores gode venner Karina, Martin & Sille skulle komme om aftenen og ja Lucky hoppe i sit nye ynglingsskjul, da støvsugeren kom frem ;0)

Ud og det har jeg løst mysteriet om forsvundende vanter...... Tyven er sort, siger miav og 4 poter
(her taget på fast gerning)

 Og fjollede er vi jo her hjemme og pede kom til at tænke på hvor store ting kan blive i vand og det ville Nulle se, så i vand med vingummien og ja efter 10 timer, er forskellen ikke til at overse
føj siger jeg bare ha ha

Og idag kunne vi så stå op til en stor hvid dyne ;0) helt fantastisk...... Morgenmaden blev kastet ind og ud og skovle sne skulle Nulle og jeg ;0) Lucky fik lige sin snedåb, til stor morskab for Nulle

 Og idag lavede vi en hurtig aftale med vores gode venner og at kælke (vi har den lækreste kælkebakke i "baghaven")

Nulle den frygtløse ha ha

 Miss Sofie på slap line og med høj fart ;0)

Andreas som absolut tog de vilde ture med bump og det hele ;0)

Og ja de skulle da også lige se hvem der kunne komme tættest på fotografen
(følte mig lidt udsat hi hi)

Hjemme igen stod den så på varm cacao og guf og snekongen blev til gyngestol piratkonge ha ha

Avi og Eiffel som absolut ikke kan enes på trods af at de er søstre, har i snevejret forsonet sig og putte ved hinanden, dog ryg mod ryg ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails