Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 8. januar 2012

Det var så den weekend

Den startede med dette musik indslag fra Nulle... I LOOOVE HIM ;0) U2 er bare det bedste musik ;0)

Så stod den på fødselsdag hos søde sofiemus

Søndag skulle jeg så til Næssi's nytårs koncert med 2 friske drenge hi hi

Næssi og Ulla Abdulla's Coco Bongo Band

Eftermiddagen er gået med at lege med den nye super bil som Nulle havde ønsket sig og da vi fik en tilbudt, ville jeg ikke sige nej, da jeg har været på jagt efter en siden jul ;0)

Nulle var helt væk i den og sad bare og grinede hele tiden, for hans kattekylling Lucky fatte ikke lige at den ikke var kattelegetøj ;0)

Og ja farmand blev også hurtig fanget af den haha ;0)

Dagen sluttede så lige med at Avi kom med en kæmpe mosegris og mente selvfølgelig at  hun havde fortjent en masse kæl... nøj hvor var den stor!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails