Mit hjerterum, alt fra familie, tanker, oplevelser og hvad der ellers falder mig ind.

søndag den 15. januar 2012

Det pibler frem

Idag har jeg været i haven, Nulle og jeg synes lige at vi trængte til mudderkager og havehygge ;0)
Og det virkelig pibler frem alle steder... så forår kom glad til os ;0) vi er klar..
Havens første erantisser

 Jeg har et lille problem med mine hyacinter, jeg ved ikke hvor jeg vil have dem, men de SKAL være der ;0) Pt er de bare kastet i et hul og der kan de vist god li at være for de er rigtig godt på vej ;0)

 Mellem vores ene nabo og os vrimler det med perle hyacinter og det er allerede fyldt med høje stængler ;0)

 Og mine lilla tulipaner mellem de små lyserøde roser står så fine

 Og i hækken til den anden nabo vrimler vintergækkerne op

Men hvad er dette så???? Jeg er fuldstændig blank..... ved seriøst ikke om det bare er ukrudt eller noget jeg selv har sat.... Så det bliver spændende at se hvad det bliver til ;0) Hvis der skulle være en der har et gæt, så skriv endelig ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails